mandag 4. februar 2013

Hyttestrikk...


En flott, snørik helg på hytta ga resultater på strikkefronten i form av nytt pute til sofaen. Enklere strikk skal du lete lenge etter... Rille på rille, og vips så har du ny pute. Mønsteret (i den grad du trenger det ;)) finnes hos PT design, se her. Egentlig skal det tråkles på et stort, strikket hjerte midt på puta, men det ble droppet ettersom jeg ikke er spesielt "hjertete" av meg. Garn: PT3, dobbelt, i farge dus mintgrønn.

Videre har jeg slengt meg med sokkestrikkinga på Uformelt, der et av månedens sokker er Milla. Nydelig flettestrikk! Første sokk ble ferdig akkompagnert av gode knitrelyder fra peisen på hytta. Den er ikke bare pen å se til, -den sitter som støpt på foten også :) Gleder meg til tvillingen er ferdig.


God ny uke damer!!

4 kommentarer:

  1. Puta ble fin den, rillestrikk kan være dekorativt nok det!
    Fin sokk også, jeg får visst ta en nærmere titt på Milla :)

    SvarSlett
  2. Herlig pute. Har strikket den jeg også.
    Nydelig sokk i en herlig farge.
    Klem Tone

    SvarSlett
  3. Fin pute .
    Og sokkene er nydelige. Skal begynne på mine jeg og det var morro å se din som er ferdig. Nydelig farge på garnet:)

    SvarSlett
  4. Så fin pute, enig med at den ble finest uten hjerte :)

    SvarSlett

Takk for at du tar deg tid til å skrive en kommentar!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...