fredag 21. januar 2011

Soljakke. Løypemelding dag 2

Jeg er igang med soljakka fra Pickles :o)

Dette er en jakke jeg sannsynligvis aldri hadde kommet på å strikke, hvis det ikke var for at G-Anette dro igang samstrikk på nettopp denne. Nå gleder jeg meg skikkelig til resultatet, tror den blir kjempekul!


Fargene jeg har valgt gir meg null assosiasjoner til sol, derimot er konge (-blå), midnatt og fotballklubben Stabæk noe av det som kommer til meg mens jeg strikker....

Stay tuned. More to come!



1 kommentar:

  1. Kjempelekkert! Og så ivrig du har vært... Men det gikk faktisk raskere enn jeg trodde. Var jo mest bare rette omganger noe som passer meg veldig bra. Jeg blogger bilde i morgen, forhåpentligvis er jeg kommet ett godt stykke på vei etter kveldens tv-titting :)
    Riktig god helg!

    Klem ♥

    SvarSlett

Takk for at du tar deg tid til å skrive en kommentar!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...