torsdag 6. januar 2011

Ruter

Ja, nå er det oldemorruter for alle penga hos meg altså. Det hekles og hekles. På 7 dager har 13 ruter sett dagens lys, målet er 20 totalt. Hver rute er heklet 11 runder og måler ca 30x30cm, og rutene hekles sammen fortløpende. Hvis jeg fortsetter i dette tempoet, skal teppet være klart for toving i vaskemaskinen på søndag kveld (teoretisk sett...). MEN da har jeg ikke tatt høyde for trådtrimming og kant-hekling... Så det er vel best jeg setter mandag som realistisk mål ;-)


Takk for alle tilbakemeldinger og ivrige heia-rop fra sidelinjen i forrige innlegg! Jeg kjenner det bidrar til å drive meg frem... og akkurat nå trenger jeg det... Er litt hekle-klein i dag ;-) Forbigående, forhåpentligvis... 


Jeg elsker tulipaner! Årets første bukett er i hus og lyser opp på kjøkkenbordet. Nydelige! 

1 kommentar:

  1. Som du står på! Og det er viktig å sett seg mål, enten man klarer å holde dem eller ikke ;) Men dette klarer du!
    Klem :)

    SvarSlett

Takk for at du tar deg tid til å skrive en kommentar!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...